Trnávka
Plán 1:1
Stanice ve dřevě.
A tady už zabroušené segmenty na nohách. Desky jsou v rovině, nikde se to nekroutí.
Můžeme svrtat na kolíky.
Pohled "pod sukni". Před dostrojováním čeká segmenty nátěr černou barvou na školní tabule. Teoreticky je nejodolnější proti otěru. :)
Pokládka kolejí. Jižní zhlaví a severní vlečku bylo potřeba nakreslit na místě.
...za použití splajnů.
Zato severní zhlaví je ukázkově kompaktní
No a zbytek bude flexi...
Bazmek v přepravní poloze.
Málo místa na šroubky, ale jde to.
A tady v poloze "jezdící".
Pokládka začíná.
Předem jsem si připravil všechny výhybky a spoustu černých a červených JK drátů.
Drátky jsou z mrtvých PC zdrojů... a že jich bylo.
Pohled shora. Po zatření barvou a zaštěrkování dráty nebudou vidět.
A pohled zdola.
Začínám jižním zhlavím. Oblouky přes rozhraní je třeba přilepit v kuse a teprve následně rozříznout.
Poloha nejzápadnějšího oblouku je fixní.
Poté jsem nakreslil roztečnou vzdálenost (černá čára) a položil sousední oblouk.První vexle je Y, takže koleje z ní jdou trochu do O.
Zatěžuje vším, co je po ruce. :)
Do rovných úseků vkládám hlazenku 12xcosi. A krátké kousky do všech spojů, aby koleje hladce navazovaly.
Pohled zdola - zatím to jde.
Severní zhlaví se vešlo na jeden segment.
Přišel čas doplnit přímé koleje.
Dole je kolej přichystaná k přilepení. 
V každém budoucím úseku dvoje JK dráty, v čelech měděné kotvící dráty.
Trochu zajímavější fotka... a stále ještě několik drátů od kusých kolejí chybí.
Skoro hotové - přebytečný korek šikmo ořežu rotačním kolečkem OLFA.

Tato fotka ukazuje dilema jižního zhlaví - mohl jsem jít na jistotu a zvětšit osovou vzdálenost kolejí v oblouku. Tím by se logicky zmenšily poloměry vnitřních kolejí, ale hlavně by to vypadalo škaredě. Teď jsou koleje v přímce zhruba do úrovně násady kladívka, kde postupně začínají přechodnice. Pokud bych zvětšoval rozteč, rovinka by končila mnohem dřív, cca 10cm pod rozhraním 2. a 3. segmentu.
Pokus o náladovku. :)
Položeno v plném rozsahu.
A částečně i zapojeno. (segment A)
Elektroinstalace segmentu C bez výhybek nestojí pomalu za fotku..
Stejně tak na výjezdovém modulu E není nic moc k vidění.Snad jen uchycení drátů sponkami, které jsem už vytrhal a nahradil plastovými příchytkami.
Segment B - dvě výhybky.
Segment D - čekal jsem na serva, spínače... Ale zase v mezičase dorazil od pana Zajíce servodriver.
Tady je i s prvopočátkem zasíťování.
Pult ve stavu plného ovládání výhybek. Lze ho upevnit na jednu i druhou stranu Trnávky.
Žádné Canony s desítkami kolíků - pěkně UTP patch panel a libovolně záměnné kabely.
Začínám patinovat. Mezi kolejemi je úplně stejný štěrk (téměř prach) jako dole na náspu. Akorát v prvním případě byl volně sypaný do lepidla, zatímco chodník na náspu jsem tmelil ze směsi štěrku a lepidla. Vlevo dole chodník po patinaci.
Alchymie míchání správného odstínu. (Mimochodem docela zbytečná, protože to rozhodně nebude finální barva. Chybí např. rez.)
Segment B před patinací...
...a po patinaci. Primárním cílem bylo sjednocení barvy sypaných ploch, a to se povedlo.
Celkový pohled prozrazuje, že to místy chytly i kolejové pruty, ale nebude problém je pistolkou umýt vodou anebo možná jen vzít rezavým patinátorem.
Lampy už fungují, budovy budou svítit za chviličku.
Elektroinstalace segmentu A (první od jihu).
Elektroinstalace segmentu B.
Elektrika na segmentu C je nuda - žádné veksle, pouze tři lampy a dvě stavby.
Elektroinstalace na segmentu D.
Takže předně napájení JK. Potom šest výhybek s přepínanou srdcovkou i jazyky. Dále pět lamp - jejich napájení je staženo na kuprextitovou destičku nahoře uprostřed a mezi segmenty rozvedeno cinch konektory. Žluté jsou pro lampy, zelené pro budovy.
Pravá strana hotová, nalevo občas něco chybí. A samozřejmě vlečka...
Všechny budovy jsou sundávací.
Jižní zhlaví z pohledu fíry.
Na vzdálenější straně není doflokováno a chybí stromy.
Tady bude studna s pumpou (jestli ji zvládnu vyrobit).
Na rampě budou bedny z Marsu (Svratka).
Volná plocha na vzdálenější straně bude taková neoficiální nedlážděná volná skládka - jako u předlohy.
Tady je severní zhlaví z leteckého pohledu.
Takže okolo skladu vyšší suchá tráva a střídmě keře, na volné skládce nějaký bordýlek...
Jižní vjezd za noci.
Nasvícená staniční budova.
Pohled od severního zhlaví.
Obsah pokračuje za reklamou
Pokračujte dolů pro další obsah
- zrušit filtraci.

Odstranění fotek a videí z alba

Vyberte všechny fotky či videa, které chcete smazat a potvrďte akci.

Název

Trnávka

Popis

Období

duben 2013 až únor 2016

Statistiky

  • 85 fotek
  • - zobrazení
  • 7 se líbí

Kategorie a štítky

Nastavení

Veřejné album

Vidí všichni lidé.

Přístupné pouze pro 18+

Vidí pouze lidé, kteří potvrdí svou plnoletost pro zobrazení obsahu 18+.

Skryté album

Vidí pouze lidé, kteří znají přesnou adresu alba.

Uzamčené album

Vidí pouze lidé, kteří zadají kód, který nastavíte.

Nahlásit album
Využijte slevy v rámci akce Black Friday na všechny dárky!
S kódem: BF2021 Akce platí do 31. 12. 2021
Chci slevu
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí...

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu

Také album můžete sdílet

Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Trnávka
Komentáře Přidat